äntligen...

Yeaah, äntligen klar med städning. Puuh, det var ingen lek, men skönt att det är klart. Dammsugit hela lägenheten, plockat undan små saker å gjort ett riktigt röj i Cissis rum. Bytt sängkläder å donat. Känner mej faktiskt lite duktig. Så här  ambitiös var det länge sen jag var kan jag lova. Men jag hjälper så gärna till så gott jag kan. Personligassistent är verkligen ett yrke jag skulle kunna tänka mej ifall mitt projekt går å krasch. Nu ska vi ner till cenrum å handla lite grejs till ikväll.

Skönaste på hela dagen. Glömde totalt packa ner mina mjukisbyxor igår å alla Cissis låg i tvätten så det blev ROSA SUPERTJATA tights att springa runt i. Känner mej inte lite fjollig när jag sprungit runt här som en tok idag, men vafan. Lite självdistans måste man väl ändå ha?! Tager vad man haver, visst? ;) Pricken äver I:et är ju hennes hjärttogglor till. HAHAHAH !  Börja bli lite bråddis nu så måste skynda iväg så jag hinner in i duschen en snabbis efter å ett snabbt klädbyte skulle vara på plats ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0