Cissi is baaaaack =]

Så jävla lack för stunden! Var på arbetsförmedlingen tidigare idag eftersom vi hade ett möte inbokat. När jag kom dit hade tanten dubbelbokat så mötet blev framskjutet en timme. När vi väl satt å pratade å jag tog upp det där med praktik plats började hon svamla om att jag inte var påanmäld så jag kommer få vänta tre månader till innan jag kommer få en praktikplats om jobb inte dyker upp. För när jag flyttade tillbaka till Stockholm igen å skulle skriva in mej där igen så flyttade dom över min akt utan att på anmäla mej. Å tyddligen kan man inte göra det i efterhand enligt lagen så idag blev jag påanmäld. Dyker inte jobb upp snarast innebär det att jag inte kommer ifrån mormor förens om ett halvår med all vänte tid å skit.

Mötte upp M för en snabb lunch å givetvis blev det suschi idag igen. Åkte till AC sen för att hjälpa henne med att hämta hem en del tavlor hon haft  på galeriet. Har varit en konstig dag må ja säga, både skratt å tårar har jag hunnit med. Slängde ihop lite köttfärssås å spaghetti å slängde i mej där med. Haha, vad har hänt? Jag bara äter å äter. Helt sjukt ju. Sen var det raka spåret hem till Cissi för att träffa henne. Som ni förmodligen vet kom hon hem idag å det är så skönt att ha henne hemma igen. Sitter just nu i hennes säng å fått höra massa om hur hon haft det å vad dom gjort. Uppdaterat henne på vad som hänt här hemma i sverige å om min Göteborghelg. Weejj,

Kvällen blir lugn. Tänkte inte komma hem allt försent å sen  är det andra avenyn som gäller ikväll. Jag saknar göteborg väldigt mycket just nu. Jag har alltid älskat den staden å när jag gick där i lördags morse ville ja bara flytta dit. Det är så vackert varesej det är på vintern eller sommaren. Ååh.. Nostalgi. Varje år mellan jag var 7 till 14 kanske så var vi där. Körde en tripp till göteborg, gick på liseberg å sen vidare till smögen. Det var tider det.. En sak som är säker, staden har sin charm å kommer alltid ha fina minnen därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0