Fisksätra

Sitter just nu i datorsalen i Fisksätra på jobbsökarkursen. Det är heldött på arbetsmarknaden som vanligt, fick i väg mitt CV till tre jobb. Bara en timme kvar, sen får jag gå hem. Vet inte om jag ska åka för att sola solarium, åka till en polare i Trångsund  och titta lite film eller om jag bara ska åka hem och sova. Min nya dator har kommit så jag borde hämta ut den på posten, men i vanlig ordning har dom gjort fel igen och skickat den till helt fel ställe än vad jag skrivit. Blir så mycket extra jobb för mej. Suck.. Jag är trött, mitt huvud gör ont och jag tänker alldeles för mycket. Det känns lite tugnt nu faktiskt, det kanske bara är bakfyllan som bråkar med mej men jag vill verkligen ha ett jobb nu. Har inte hört något ifrån Carlings heller, men hon har ju till imorgon på sej att ringa oxå. Annars får jag väl ringa själv?  

Nu kollar arga tanten på mej, så det är väl bäst att jag gör lite nytta.

/ Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0