Förbannad!

Nu börjar undan flykterna komma; Mamma har åkt iväg med mitt legg, jag hittar inte mitt pass, jag har ont i ryggen och allt vad det är. Det var precis det här jag förstod redan igår när vi pratade, men jag blir ändå så trött. Besviken faktiskt. Varför inte säga rakt ut att nej Daniel, jag har ingen lust och vill inte gå ikväll. Nej man får nästan dra ut det istället och det är det som gör mej så förbannad. Visst kan det blir förändringar med vi hade liksom planerat det här för en vecka sen och du vet hur gärna jag ville gå dit just ikväll eftersom det är sista kvällen.. Nu har jag lärt mej att lång planering i förväg aldrig är bra, utan jag ska köra på mitt impulsiva och spontana jag så blir allting mycket bättre. sådesa..

Ska ta en långdusch, göra mej i ordning lite smått och slå AC en pling.


Min goda vän och föredetta arbetskompis AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0