Fredagsmys!

Kvällen fick helt andra planer än vad jag tänkte mej. Cissi ringde när jag stod å lagade middag så vi bestämde oss för att ses å ta ett glas vin å umgås lite. Var lite sugen på att kanske dra iväg på krogen men vi bestämde oss för att bara stanna hemma å det var riktigt skönt. Vi har suttit å sjungt massa gamla låtar på full volym, vilka minnen de kommer upp med dom låtarna. Så jävla kul. Som Cissi själv sa alldeles nyss.. Det var ju ändå ganska trevligt, så frågade jag med vadå? Jaa att vara här med dej ikväll.. haha, du är älskad hjärtat. Nu kom vi precis in efter att träffat två kompisar till henne. Uscha mej vad kallt det är. Jag skulle så gärna vilja ha vår åtminstonde, få känna på försmacken utav sommaren lite bara. Dom pratade mycket engelska så jag förstod väl inte jättemycket, men lite allt. Sitter å pratar med Daniel på msn å gud vad jag saknar honom. Jag hoppas verkligen att han kommer flytta till Sthlm inom kort.

Kanske dags att börja tänka på sängen snart eftersom det finns en morgon dag men jag är hu pigg som helst. Vet inte riktigt vad som händer imorgon, Cissi kanske skulle bjuda hem lite vänner på middag så då blir det självklart det som gäller annars är jag sugen på att kanske dra på bio. wellwell, de visar sej hur allt blir imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0