gääsp

Godmorgon på er,

Att jag är vaken å sitter uppe just nu känns som ett stort under. Jag är så trött så ja knappt kan hålla ögonen öppna. Sitter å pimplar kaffe i hopp om att bli lite piggare å tar en morgon cigg. Det första som står på köplistan är en väckarklocka för det här misstaget gör jag inte om igen. Ska borsta tänderna å tvätta ansiktet nu. Bussen går vid åtta så ska väl börja klä på mej å gå om en halvtimme. Dagens outfit bli enkel; Mjukisbyxor med kofta å keps. Frågan är om jag ska köra på skinn- eller vinter jackan, men det ser fan inte varmt ut idag så jag tar nog det sistnämda. Jag längtar redan hem nu, ska stänga in mej på mormors rum å låna hennes säng för att sno åt mej några timmars sömn. Cissi kommer inte hem förens vid halv fem så det passar perfekt. 

tjingeling..
 




Kommentarer
Postat av: sofie

tråkigt att din mobil telefon är avstängd.

men du kan ju höra av dig :)

2009-02-09 @ 18:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0