Godmorgon..

Jaa i morse stod väckarklockan på 11.00 för att vi skulle komma upp men inte en chans i världen att ja kunde pallra mej upp då. Nu två timmar senare sitter ja halvdöd i sängen med täcket runt mej! Kör på teamat gamla låtar även idag så musiken är på fullt ös. Idag ska det städas, handlas å fixas för middagen Cissi ska ha ikväll blir av. Det ska bli trevligt, har dock inte bestämt mej om jag sover här inatt oxå eller om jag åker hem ikväll. Imorgon måste jag verkligen läsa igenom en del papper, fixa en lista på sökta jobb till arbetsförmedlingen m.m. Men det tar vi tag i imorgon! Nu måste jag sätta fart, först ut är balkongen å ett par mjukisbyxor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0