Hemmakväll.

Nu har jag sovit några timmar, varit nere vid centrum för att handla och ätit en väldigt sen middag. Det blev vad jag ville ha idag, kött med potatisgratäng. Smarrigt värre.. Det blir inge bio ikväll utan jag ska slänga på mej mjukiskläderna, sätta mej i soffan och kolla på let´s dance med mormor. Jag har ingen lust att bege mej ut i kylan ikväll, stå och vänta på bussen frysandes, stå i massa köer för att hämta ut biobiljeter m.m. Nää, en skön hemma kväll passar mej perfekt istället. Nu är det bara den där gosiga famnen att krypa upp i som saknas. Ska leta rätt på kissekatt så får han agera min man ikväll.

Såg att femman visar film ikväll, The Pacifier. Läste om filmen och jag tror den kan vara lite halvrolig så ska flörta lite med mormor i hopp att försöka få se den ikväll. Kom igen liksom, jag är ändå hemma en fredag kväll - Då borde jag få välja tv program? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0