Var söker jag hjälp? haha



Har nog aldrig känt mej så liten, ensam, ynklig och PATETISK  som jag gjort under kvällen. Fast egentligen är det bara fånigt för allting är helt okej med mej.. Jag har legat och gosat med kisse, umgåts med mormor, pratat massvis i telefon, druckit äppeljucie och tittat på tv. Men jag blir på tok för lätt rastlös, vill att saker ska hända hela tiden och så fort det blir en lugn sekund börjar tankarna vandra iväg utan att jag får någon stopp på det. Sitta hemma en fredags kväll utan att umgås med en vän är ingenting som händer i mitt liv varje helg, även om jag åkt till Enköping och haft en rastlös kväll är det inte på samma sätt som när jag faktiskt är hemma i Stockholm och har möjlighet att träffa vem jag vill.

Det var mitt eget val att stanna hemma ikväll, dels för att jag inte orkade stå ute i kylan och vänta på bussen och för att jag behövde en hemma kväll. Men det är så lätt att man ändrar sej i efterhand när halva kvällen gott och man får höra allt roligt som folk gör via telefon, men då har man lovat mormor att stanna hemma och vill inte svika henne eftersom man vet hur glad hon blir av att man faktiskt stannar hemma en kväll. Gaahh, ibland blir jag så trött på mej själv och nu vet jag knappt vad jag sitter å svamlar om. Haha..  Jag saknar nog bara mannen i mitt liv just nu, för en sån här kväll skulle vara perfekt att spendera tillsammans med honom istället för min gamla mormor. jaja, jag får lära mej att ha tråkigt tills han kommer, för sen lär jag nog inte kalla det här en rastlös kväll utan snarare en romantisk myskväll.

Men finns det någon mer som kan tjäna som jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0