JAG VILL !

Gud vad jag längtar bort till värmen just nu. Få lyxa till det under en veckas tid. Äta massor med god mat,  träffa nya människor å se en helt ny kultur. Kunna gå i enbart linne å shorts på dagarna, eller uppvikta jeans med en skjorta på kvällarna. Få bli härligt brun å gå på massage m.m Avsluta kvällen med en drink på något schysst hak. Ja jag har verkligen fått smak för att resa.


Hade en tanke om att åka till Paris över min föddelsedag en vecka för att komma bort ifrån all stress å bara unna sej själv lite lyx med en vän. Dock funkar det inte riktigt nu rent ekonomiskt så vi sattsar kanske på en Tallin kryssning istället. Men i sommar ska jag verkligen försöka komma iväg på en solsemester en vecka någonstans. Vart kvittar så länge det är varmt i vattnet å solen skinner. Min dröm att att åka till Mexico eller Thailand, men det får nog vänta ett bra tag framöver å härligast skulle ju vara att kunna dra över vintern så man kommer bort ifrån kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0