Kaos

Jag har alltid levt med mottot stökigt med rent för de är då jag har mest koll på mina grejor. Men nu får jag nog vara villig och erkänna att det inte funkar i längden. För nu har jag ingen koll alls. Jag hittar inte bland mina papper, kläder och andra saker. Allt ligger huller om buller och jag bli lika tokig varje gång jag ska ha något nu för tiden. Nej skärpning nu, imorgon efter jobbsökar kursen får jag se till att städa upp. Sortera in alla papper i pärmar och göra lite bättre ordning bland dom andra sakerna. Det är mycket prat om min lägenhet just nu, men när jag får den ska jag se till att ha viktiga papper och räkningar på ett samlat ställe och en stor tvättkorg för jag har en förmåga att bara slänga det jag använt på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0