kärlek?!

Återigen kommer det här ämnet upp i mitt liv igen. På gott eller ont, det kan jag inte svara på. Men vad gör man när en nära vän fått känslor för än? Känslor man inte kan besvara mera än vänskap. Försöker man ändå för att inte såra sin fina vän i hopp om att det kanske växer fram något. Eller säger man som det är ifrån första stund? Pajjar det här vänskap mellan oss två, eller kan det vara som förut? Kan man prata på som man alltid gjort, även fast man vet att det kanske sårar den andra personen? Jag vet inte.. Just nu snurrar allt bara runt i mitt huvud, jag vill inte såra dej på något sätt. Jag önskar jag kunde ge dej det du förtjänar så mycket, men jag vet inte om jag kan. Kan jag det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0