Man måste ju våga!

Ååh nu kommer mina vänner skratta gott åt mej. Jag är ju av den sorten som har väldigt håriga ben och tycker det är väldigt jobbigt. Ibland på sommar är det så jag knappt vill ha shorts på mej. För ett väldigt bra tag läste jag en killes blogg som hade precis samma problem som jag och lösning på det hela var att han köpt en trimmer och trimmade bena. Jag vill ju inte ta rakhyveln för jag är fortfarande kille och vill ha lite hår kvar på bena. Så jag tänkte, visst varför inte? Så nu har jag stått i nästan över en timme och försökt fixa till mina ben, visst slut resultatet blev bra men vilket jävla jobb. Svetten bara rann och trimmern började lukta bränt, så jag kände hur paniken började växa över hur båda bena inte skulle hinna bli klara. Jag hade fått tag på någon billig maskin att testa och börja med. Vi får se hur det blir, och hur lång tid det tar för det att växa ut igen. Kanske bli till sommaren igen. Men tjejer, hur fan pallar ni stå och raka bena varenda jävla dag? Gaahh... Vet någon om det finns en benhårs frisör? Tipsa mej då. ;)

Nu har jag precis duschat, fixat med kläder inför imorgon och snygga till skorna. Tänkte göra en räkmacka till mej själv nu och gosa med katten framför tv:n. Imorgon drar jag och brudarna på kryssning !

Önska mej lycka till inför Carlings imorgon, det känns toppen och jag har någon känsla av att jag får det, perfekt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man rakar ju bara när man ska mysa utan byxor :D

2009-02-25 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0