Måndag.

Eftersom det är måndag innebar det jobbsökar kurs idag. Så det var vad jag började dagen med. Som vanligt gav det väl inte mej speciellt mycket och idag kände jag mej som en trotsig lite unge som ifrågasatt allting och bara var allmänt bongstyrig. Men jag är verkligen så extremt less på det där. När man väl försöker vara seriös och fråga någonting så är spydiga svar det ända man får tillbaka.

Eftermiddagen har jag tillbringat med massa jobbsnack och planering inför projektet. Ena stunden känns det som om att vi kommit ett jättebit på vägen, och andra sekunden känns det som det är evigheter klart. Jag vill bara sätta igång nu på en gång och göra allting det praktiskta. Men tålamod Daniel, tålamod.

Nu är det strax middag och sen ska jag bege mej hem. Har haft jätte ont i min ljumske sen igår så jag vet inte om jag kanske måste åka in för att kolla vad det är som knasar. När jag sitter ner å drar upp benen mot kroppen känns det som vanligt, men så fort jag reser mej upp för att gå några steg vill ja skrika av smärta. Jag får se om det kanske har blivit lite bättre efter maten, annars får det väl bli så att jag kollar upp vad det är för skit.

Vi hörs senare!


pbdr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0