Morgon kaffe..

Jaha, för en gångs skull gick jag upp i tid och tyckte att jag hade all tid i värden i morse. Men vad som hände sen vet jag inte riktigt för jag fick slänga ner allting i väskan och springa till bussen i alla fall. Åkte till löroforum i Sickla där vi skulle samlas idag, vad jag gjorde där vet jag inte riktigt för det hade ingenting med mej att göra och dessutom var vi bara där i tjugo minuter. Men kändes så ovärt att gå upp så tidigt för att bara vara där tjugo minuter, men skönt att ha en heldag ledig nu ändå i slut ändan.

Slog AC en pling och hörde vad hon gjorde, hon var bara hemma och skulle gå och träna men jag bjöd in mej själv på en kopp kaffe så nu sitter jag här hos henne. Ska försöka söka lite jobb tillsammans och sen kanske ta en sväng på stan.

Dagens outfit;
Skjorta - MQ
Jeans - Levis
Skinnjacka - JC
Skor - Scorett
Väska - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0