Nu måste jag bara se till att följa det själv.

Nu har jag kommit till en punkt här i livet där jag måste välja vad som är bäst för mej själv. Det är absolut ett av det svåraste valen genom livet jag tagit och jag trodde att jag redan bestämt mej för det här beslutet förra veckan, men det funkade inte alls som jag tänkt mej. Jag har resonerat att det här är bättre än ingenting alls, men jag måste sätta stopp nu och säga nej. Det gör alldeles för ont att gå runt på det här sättet. Nu måste jag släppa taget för min egen skull. Det är absolut inte lätt, inte någonstans men jag tror ändå det här är det bästa. Jag kommer aldrig glömma. Men nu måste jag blicka framåt och öppna ögonen. Jag har så mycket framför mej nu så jag måste koncentrera mej på allt det.

Var på IKEA tidigare idag och kollade upp en del möbler som jag kikat på på nätet, men jag blev helt klart besviken för dom var inte alls som jag tänkt mej i verkligheten. Så nu får jag börja tänka om, men jag ska fortfarande ha temat svartbruna möbler med turkosa detaljer. Körde på en favorit i repris och gjorde i ordning en pasta sallad till bussen imorgon, blev ganska mycket över så det fick bli kvällens middag oxå. Nu ska jag packa det jag ska ha med mej, äta en semla och sen blir det boken som gäller.

Känner mej lite halvtom just nu så jag avslutar kvällen med det här.
Vi hörs mera imorgon på bussen..

pbdr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0