Nu tänkte jag...

..alldels strax lägga mej så jag ville bara säga godnatt. Sitter i köket och lyssnar på musik medans jag pratar med Bettan. Självklart är det Winnerbäck som spelas. Jag längtar tok mycket efter henne, det skulle vara mysigt att åka iväg en sväng till Göteborg och hälsa på madam. Tyvärr tillåter inte min ekonomi det för stunden, men jag tror hon kanske skulle komma helgen efter att jag fyllt år så det hoppas jag och ser framemot.

Tanken var att det skulle bli utgång imorgon kväll men jag tror faktiskt att jag hoppar det eftersom det blir fest på lördag oxå. Kanske får med någon på bio och en bit mat? Jag tror att AC inte hade någonting planerat för imorgon så jag ska faktiskt slå henne en pling. Det skulle vara trevligt.

Nej nu ska jag ta lite utav maten som blev kvar och sen får det bli sängen.

Nattinatt




Här kommer en bild ifrån båten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0