Påväg till Daniel.

Oj, jag har sovit som en tok ifrån STHLM till Lidköping. Hoppade av där och rökte en halvcigg men längtade lika fort in igen till bussens värme och säte. Nu rullar vi igen och är framme i Värnamo 14:10 tror jag det var, så jag har några timmar till att sova.

Precis när jag skulle gå å lägga mej inatt pratade jag med en vän som hade tråkigt så vi bestämde oss för att jag skulle komma över. Packade klart det allra sista och sprang iväg till bussen. Precis såna där spontana träffar gillar jag, ibland behöver man inte planera flera veckor innan man ska ses även om det har sin fördel vissa gånger. Det blev dock ingen sömn alls utan vi låg och pratade och kollade på film hela natten tills det var dags för mej att röra mej mot Centralen. Tröttheten börjar sakta men säkert att gå över till ett lätt illamående, eller är det vägen som gör det? Nu ska jag sluta mina ögon och luta huvudet mot fönsterrutan på bussen så jag kan sno åt mej några timmars sömn tills jag är framme. Jag vill inte komma fram som ett levande lik till Daniel, för det är precis så jag känner mej nu.

VI hörs mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0