Scampi m. vitlökssås och ris.

Nu är jag hemma, eller jag kom i och för sig hem för ett tag sedan men fastnade i telefon med Cissi en stund. Middagen var okej, stannade på fika och kollade på andra avenyn. Känns som om att min mobil gått varm idag, har det inte varit sms så ringde det. Fixade det mesta på hemvägen så nu tänkte jag krypa upp i soffan alldeles strax, ta med täcket och sluta mina ögon i boken. Kanske skulle tända lite ljus och göra en kopp té? Det lät i o försej mysigt..

Imorgon är jag helledig ifrån jobbsökarkursen så jag tänkte ringa runt lite för att ordna med projektet. Ååh jag vill så gärna berätta för alla vad det är för jag är så spänd och nyfiken på hur det ska bli men det får vänta ett tag till så allt blir klart först. Sen klockan 13:15 är det SOC möte som gäller och efter det tänkte jag träna. Ska träffa AC efter att hon slutat jobbet och jag är bio sugen så tänkte komma med förslag med att gå på bio.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0