segobert

God dag !!

Nu har vi precis kommit hem ifrån badhuset och ska alldeles strax fika. Idag var det väldigt segt att sitta och kolla på när barnen badade. Jag trodde faktiskt ett tag att jag skulle somna när vi var där. Det fanns ju inte några schyssta grabbar heller att spana in som kunde hålla mej mer intresserad. Jag som alltid älskar att umgås med barnen, se när dom plaskar runt och leker, men idag har jag sån huvudvärk och jag börjar redan längta tillbaka lite till storstan. Tar tåget hem vid 18.09 eftersom mormor fyller år, så efter fikat blir det att packa ihop allting och sen ligga å mysa med Linn innan jag sticker.

nej nu ropar dom om fika! Vi hörs ikväll..

/ Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0