Söndag..

Godmorgon,

Satt å kollade på Gossip Girl till fem i morse så vi är nog ganska sega båda två. Ska börja packa lite, städa, diska å sen blir det duschen som gäller innan det är dags att ta bussen för att åka hem. Känns lite små tråkigt, trots all skog å landet känsla så har ja trivits att vara här dom är dagarna. Man får tid att tänka å känna efter på ett sätt som man inte gör hemma. Men det är klart, det ska bli skönt att komma hem oxå. Cissi kommer ju hem på tisdag så det längtar jag oerhört mycket till. Men jag kommer sakna gullungen Daniel.

Ska kolla ett avsnitt av Gossip girl. (Jag är helt kär i den här serien. Måste köpa alla säsonger som har kommit ut nu), sen måste jag sätta fart. Vi hörs på bussen.

/ Daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0