Tandläkaren.

Nu har jag precis kommit hem ifrån tandläkarbesöket och jag känner mej alldeles väck i huvudet. Sitter och garvar åt ingenting och allt snurrar. Det här är fan bättre än en bra fylla, men det känns faktiskt lite läskigt vad 4 tabletter kan göra med ens kropp. Fyra bedövnings sprutor och lite borning så var det över tills nästa gång. Haha, halva min vänstra käksida är helt bedövat så jag ser ut som en uppsvullen hamster med uppstoppad mat i käften. Tur som det va var det bara två små hål jag hade så nu ska jag dit den 13 mars igen för att laga det sista hålet. Fick ett intyg ifrån tandläkaren där jag är ordinerad att stanna hemma under dagen för att vila så jag har precis slängt iväg ett mail till min social sekreterare och ringt till handläggaren på jobbsökarkursen. Kan väl inte påstå att jag är direkt ledsen över att slippa gå dit idag.

Nu ska jag krypa upp i soffan, dock har jag inte bestämt mej ännu ifall jag ska ta boken eller tv som sällskap. Dessutom är jag superhungrig för stunden, men jag var tvungen att vänta nån timme eller två innan jag får äta. Finns inge värre att vänta med att äta när man verkligen är hungrig. Kanske kan banka sönder lite nudlar och koka om jag äter det väldigt försiktigt?

Vi får se hur jag mår i eftermiddag om jag kanske träffar Cissi eller AC. Jag måste i alla fall gå ner till centrum och lägga på kuvertet till lägenheten på posten.

Börjar lacka ut lite med det här tjafset angånde datorn. Chefen skulle ringa upp mej förra veckan men tyvärr tror jag hon sket i det totalt så jag får försöka jaga rätt på henne nu igen under dagen. För nu vill jag ha min nya bebis.

Ljumsken mår mycket bättre idag, har faktiskt inte ont över huvudet taget. Det gick över igår kväll när jag petade i mej dom där pillrerna så vi får väl se hur det blir om några timmar när det gått ut ur kroppen. Förhoppningsvis har jag sån tur att det går över nu, annars får jag kolla upp det för den smärtan vill jag inte gå med någe mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0