No more..

Kvällens kaffe har satt sina spår så nu är jag hur pigg som helst. Å jag som ska upp vid kvart över sju imorgon bitti, ingen bra kombination. Kom hem för en stund sen. Var ute å träffade en bekant en sväng, tog en kaffe å cigg. På hem vägen började det hagla. Gud vad jag inte orkar med det här vädret längre. Jag som hade hoppats på att vintern skulle börja ta slut. Men snön är nog inte det värsta, utan det är den förbannade kylan. För jag hatar verkligen den, det gör ont i kroppen att gå ut när det är så kallt. 
 
Sitter å lyssnar på winnerbäck å låter tankarna flyga fritt. Jag känner inte så mycket just nu, eller så känner jag alldeles för mycket så att det blir svårt att veta vad jag ska göra med alla känslor & tankar. Jag vill så fruktansvärt mycket med mitt liv, men jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det just nu. Ibland kanske jag sätter upp lite för höga krav å mål att ta sej igenom, men det är sån jag är. Jag nöjer mej inte riktigt med nästa bäst utan jag sicktar högt. Men jag måste hitta balansen för vad jag klarar av, för annars blir det bara pannkaka utav allting. Jag hoppas veckan kommer bjuda på bra besked angånde mitt projekt som är på G, för det är verkligen en bra bit på vägen. Det kommer bli så många nya fantastiska möjligheter å öppningar. Även om det kommer vara väldigt slitsamt i början å det inte kommer finnas mycket tid över till fritid  så vill ja sattsa stenhårt på det.

Nu har QX precis ryckt oxå, jag är trött på den ytliga värld som utspelar sej där. Jag är trött på alla skamliga sex förslag å intriger. Jag känner mej lättad. Ingenting varar för evigt, men jag vill inte ha den sidan i mitt liv längre på ett bra tag framöver. 

Nu ska ja bege mej mot köket å ta lite äppeljucie å en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0