"Upp med hakan sötnos!"

Som min goda vän alltid säger till mej när jag stöter på olika motgångar eller allt känns jobbigt för sekunden. Å visst, han har rätt.. Å nu kanske det börjar hända lite saker. Har ett jobbmöte på fredag så får vi se vad allting leder till. Det känns kul å spännande, jag är taggad till hundra. Hoppas bara det blir någonting utav allting för ja behöver verkligen ett jobb nu, men just det här är så mycket mera. Någonting jag verkligen vill hålla på med å lära mej mera om.

Nu ska vi krypa ner i sängen å sussa. Färdtjänsten kommer å hämtar Cissi vid tolv imorgon å jag tänkte ta en vända förbi gymmet då. Lovat mormor att slänga ihop en middag imorgon kväll så tänkte köra på spaghetti m. köttfärssås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0