usch :(

Nu i efterhand förstår jag verkligen varför jag blev ordinerad till att stanna hemma resten utav dagen och vila. Ifrån halv 11 tills för en liten stund sen har jag legat och sovit som en björn i vinter ide. Telefonen har ringt, de har plingat på dörren men jag har inte hört ett ljud. Jag är expert på att gnälla när jag är lite sjuk, men det här är fan ingenting att leka med. Nu är jag verkligen dålig pga utav medecinen och nu dessutom har bedövning släpp i munnen oxå så det känns förjävligt för stunden. Vill bra springa in på toaletten och kräkas känns det som, men jag kan inte. Nu ligger jag och funderar på hur jag ska orka åka hem till AC och träffa henne, det är ett mirakel om jag fixar det. Ska ställa alarmet på mobilen och sova två timmar till, hoppa in i duschen efter det och sen åka dit är planen. Kan lika gärna ligga där i sängen och ha sällskap än ligga här ensam. Det är bara bussen och tunnelbanan som gör mej lite förvirrad över hur det ska gå.

Det verkar som om att det onda i ljumsken att gått över nu. Det gör inte alls ont längre så nu slipper jag gå till läkaren. Perfekt för det är ingen höjdare det där med sjukhus för mej.

Ska slå Cissi en snabb pling nu och sen blir det att sova.

Vi hörs ikväll sötisar.


Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0