Kryssningen.

Ååh, jag är inte en människa som brukar skämmas över mej själv speciellt ofta. Snarare kan jag skämmas för andra istället. Men idag skäms jag över mej själv. Det blev nog ett glas för mycket vin igår innan vi skulle gå av båten, eller en flaska för mycket till och med. Usch, jag tror mitt huvud håller på att sprängas och mina fötter värker så jag vet inte vad. Har lite minnesluckor ifrån igår så jag får nog ringa Sanna och fråga.. För hur kom jag hem ?! Mormor var nog inte så glad att se mej igår kväll kan jag tro för hon verkar lite små grinig idag, haha.

I allafall incheckningen var inga problem i tisdags kväll utan vi knallade på och hittade rätt hytt. Började med att gå till texfree och handla lite förkrök till kvällen innan vi gick tillbaka och brudarna gjorde sej i ordning. Jag var redan klar eftersom jag hade min interljuv tidigare på dagen. Satt i hytten och förade lite, var allmänt dräggig och sjöng för full hals. Sen var det dags att bege sej mot dansgolvet men disco:t öppnade inte för ens 00.00 så det fick bli gammlingarnas golv så länge. Fick två danser med två sötpojkar, tyvärr var dom hetro men en dans tackde man inte nej till. Efter att sprungit runt fram och tillbaka var det dags för partey på discot. Vad som hände där får nog stanna där, kom tillbaka till hytten vid 4 tiden och då sov jag som ett litet barn efter några sekunder.

Skulle egentligen ha handlat en limpa cigg till Cissi, men under gårdagen funkade inte mitt kort. Kolla alldeles nyss kontot och jag har pengar på kortet som kom in den 25 för att jag skulle köpa en limpa till henne, så jag vet inte vad det är för fel och varför det inte funkade igår. Konstigt.. Vaknade vid halv 11 av att Sanna var hungrig, vi gick och köpte käk, cola och tog en cigg medans alla andra låg och sov. Väl nere i hytten igen somnade jag om som ett litet barn och klev inte upp för ens vid halv två. Satte oss en stund i gammlingarnas bar eftersom man fick röka där, men begav oss sen ner till hytten lika snabbt för att öppna en vinare. Hur som helst, det var en riktigt trevlig kryssning !

Ska pallra mej upp från sängen nu, ta fram mjukisbyxorna och släpa mej in i duschen. Det är torsdag och innebär jobbsökarkursen, suck. Hur jag ska ta mej dit och hur jag ska orka vara där är fortfarande ett stort musterium. Men jag får skylla mej själv att det blev lite för kul igår, så det är bara bita i det sura äpplet nu och åka dit dom timmarna som jag ska vara där. Funderar på om jag ska ta en sväng förbi solariumet efter ?!

På återsende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0