Mitt nyttiga jag har börjat.

Ååh vad jag har känt mej duktig idag. Blev ingen lunch med M idag utan vi tar det imorgon istället. Så jag bestämde mej för att vara lite duktig å dra till gymmet. Så åkte till mammas jobb å lånade deras. Körde stenhårt under en timme. Kondition, armar, bröst, axlar, mage, lår + ben 3 * 10 två gånger. När jag väl höll på tänkte jag inte mera på det, men nu i efterhand så har tanken slagit mej att jag inte kört något på lite mer än två år nu. Så jag lär ju ha hyffsad träningsvärk imorgon. Det känns iallafall toppen att ha kommit igång nu så ska köra stenhårt på det här. Känner hur mycket energi jag börjar få tillbaka å tröttheten lär nog försvinna nu när jag ska börja äta bättre å träna. La mej i solariumet efter men pallade dock bara med 10 minuter å sen var det dusch som gällde. När jag ändå var på mammas jobb passade jag på att kopiera upp min CV så jag kan lämna den personligen till olika arbetsgivare. 

Nu sitter jag hemma hos AC å precis avverkat en middag bestånde utav suschi i sängen framför tv:n. Alltid lika skönt att släppa all vett å etikett å krypa upp i sängen med varsin filt å käka gott. Kvällen kommer nog spenderas hära men får dock bli en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att vara hos arbetsförmedlingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0