SOOOOOOOOOOOL

Ååh vilket härligt väder det var att vakna till idag. Tittade ut genom fönstret och såg att solen sken för fullt och att det var alldeles vitt på marken utanför. Det gör mej inte så mycket ifall det är snö ute, bara den här jävla kylan försvinner. Vi bestämde oss för att ta en promenad när jag äntligen tagit mej upp ifrån sängen. Blev en runda på drygt två timmar och Daniel visade mej sitt jobb, sin mormor & morfars hus, farmor & farfars hus, vi var och handlade käk till kvällen och var förbi hans föräldrar. I början var det faktiskt riktigt skönt i början för då värmde solen, gick och pratade om dittan & dattan och bara njöt innan kylan började tränga sej på.

Vi tänkte laga lasagne till middag och till efterrätt blir det glass med kolasås. jummie.. Vi tar det även lugnt ikväll oxå, tänkte titta på melodifestivalen och någon film. Tror även att Carro skulle komma förbi senare oxå. Igår var jag nog inget höjdarsällskap. Daniels kompis Eve var här så vi skulle kolla på film, men jag somnade efter bara 5 minuter och var allmänt död igår kväll, men det var mysigt. Senare kom även Carro förbi oxå.

Nu ska jag ta en cigg och kaffe, och sen får det bli duschen som gäller innan vi ska laga mat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0