What doesn´t kill you, makes you stronger.

Åkte som sagt till en vän efter att jag varit hos AC igår kväll. Vi gjorde inte alls mycket förutom att ligga och kolla på film och snacka skit. Klockan sex i morse stoppade jag i mej chockladkaka för hela slanten och sen somnade jag på direkten efter. Nu har jag förstått varför 90 sängar inte borde få exsistera, efter att legat och trängts en hel natt i en och delat på ett täcke bestämde jag mej fullt ut att det blir en dubbelsäng och ett extra stort täcke till min lägenhet. Det kanske låter lite små porrigt nu, men det är inte på det sättet jag menar. Finns det nått skönare ställe än sängen att umgås i? Man kan göra så mycket mera än bara sova där i. Har man inte plats för en soffa i lägenheten tycker jag det är en perfekt lösning med en stor säng. Släng på ett överkast och några stora kuddar så har du en schysst möbel att hänga i och dessutom får det ju plats väldigt många. 

Idag har det varit en väldigt slapp dag. Vaknade runt halv fyra men pallrade mej inte upp förens vid kvart över fyra kanske, slängde på mej mjukiskläderna och gick till tunnelbanan för att åka till Cissi. Var där några timmar och hängde bara innan jag åkte hem till mamma en sväng för att prata med henne. Det gick bra och dom tips/råd jag fick ska jag försöka hålla fast vid. Jag känner mej ledsen idag, eller tom kanske det är. Jag har svårt att sätta fingret på rätt ord just nu, men jag hoppas och vet att det blir en bättre dag imorgon. Nedgångar får än bara starkare i slutändan.    

Sitter just nu med en kopp Té, lyssnar på låten mad world och har huvudet fullt med tankar och funderingar. Det är en blandning utav ilska och besvikelse. Det känns som ett slag i fejjan faktiskt, men tyvärr var det nog bara ett bevis på att jag var tvungen att än en gång göra en rensning bland mina vänner. Tråkigt, för jag tyckte verkligen om dej men det här är verkligen inte acceptabelt. Just nu känns det som om att min tillit för andra människor minskas ännu mera. Men dom jag har bakom min rygg nu är jag stensäker på och litar på till 110%, det känns skönt.

Ska bara skicka iväg min CV till lite jobb som kommit in under dagen och sen försöka lägga mej inom en snar framtid trots att jag inte är trött för imorgon är det jobbsökar kursen igen. Dock börjar jag inte för ens 13.00 men tänkte ta en sväng förbi nacka forum och leta efter en födelsedags present till Maria och Fredrik eftersom dom fyllt år. Vunnit kampen med 3 nu oxå så ska springa förbi deras butik och beställa nya datorn så jag har den nästa vecka och kan föra över allting jag har på den här innan jag skickar tillbaka den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0