Ska vi skratta eller gråta?

Det blir en mobil/msn fri dag imorgon hade jag tänkt mej. Har en hel del att styra upp så måste koncentrera mej på det under dagen. Efter allt det är klart å om tid finns tänkte ja slänga ihop en bulldeg å göra vaniljbullar. Det är alltid godast med hembakat, sen älskar jag känslan av att stå i köket å dona lite. Tokmysigt liksom. Har varit väldigt mycket flängande hit & dit sista tiden, i princip har ja bara  varit hemma för att duschat, äta å sovit om jag ens kommit hem överhuvudtaget. Så det ska bli skönt med en hemmadag tomorrow. Valet för hur kvällens planer blev känns helt rätt, jag behövde lite tid för själv nu.  

I brist på annat slö kollade jag med ena ögat på Melodifestivalen som dragit igång för i år. Men jag måste få säga några få ord om kvällens program för det var verkligen ett stort skämt. För det första, Hur i helvete har SVT kunnat plocka fram Petra Medes som programledare? Det var nog bland det töntigaste jag sett, ingen charm alls å dessuom gick käften ett i ett. Visst, har man ett sånt jobb är det självklart man ska prata. Men det gäller att hitta en balans i det hela. Jaa, jag hoppas på stor förändring tills nästa vecka för annars vet jag inte hur man ska orka följa det här.
Sen för det andra, Caroline af Ugglas?!?!?! Vad är det här?! Personligen tyckte jag kanske inte kvällens program hade något höjdar bidrag att bjuda på förutom ett eller två nummer. Men hallå?! Caroline af Ugglas?! Bättre än så kan ni väl svenska folket? Jag skäms. Jag får nog trösta mej med att denna kvinna inte kommer komma längre än såhär. För det skulle vara SKAMLIGT att skicka iväg henne för att representrera Sverige.

Kommentarer
Postat av: Daoud

Tja! Tack:) Om du trycker på Create Free på min ipod så kan du göra en egen :) Designa och fixa och trixa med låtar sedan är det bara att lägga in den i bloggen!:)

2009-02-08 @ 00:14:29
URL: http://doddywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0