Lyckad dag.

Det har varit en lång men rolig dag. Började med att försöka styra upp lite angånde projektet utan lyckat resultat så jag får ta hjälp imorgon. Slängde på mej mjukiskläder efter och begav mej till bussen till SOC-mötet. Det var inga konstigheter utan jag skulle bara träffa min nya handläggare, vi pratade lite och troligtvis kan dom skriva ett intyg att jag är i stort behov utav eget boende och att det finns en handlingsplan och ett tänk kring mej ifall jag inte får jobb. Så jag ska ringa upp chefen för ungdomslägenheterna imorgon och kolla vad dom säger. Jag håller alla tummar jag har just nu för jag skulle verkligen bli så glad om jag får mitt egna. I need it.. Sprang förbi gymmet efter för att träna lite, körde överkroppen mesta dels, lite baksida av lår och kondition. Hann även med att sola tjugo minuter oxå. Så himla skönt.  När alla måsten efter gymmet var gjorde åkte jag hem till AC. Hon låg i badet när jag ringde på dörren och hörde ingenting, så jag satte mej snällt och väntade utanför i tjugo minuter men sen tyckte jag det var lite konstigt att hon aldrig kom hem så då jag slog en pling och fick höra att dörren var öppen så det var bara att knalla in. Haha fniss.. Båda var ganska trötta efter dagen så vi hoppade bio utan lagade till en supergod middag istället hemma hos madam. Lika trevligt som vanligt att vara där, men idag trodde jag faktiskt att jag skulle dö av skratt. but hey, man får ju faktiskt magrutor av skrattande så det tackar jag inte nej till ;)

Imorgon ska jag egentligen vara på jobbsökar kursen mellan 9-12, men jag orkar verkligen inte. Jag vet att det är dumt, men jag tänkte faktiskt sjukskriva mej bara för imorgon. Då hinner jag ringa till ungdomslägenheterna eftersom dom har telefontid på morgonen, försöka få tag på lite hjälp och fixa till lite grejor angånde projektet och även träffa Cissi på eftermiddagen. Justfan, jag måste börja packa imorgon oxå för helgen. Skönt att det inte blir någon utgång utan att vi bara ska ta det lugnt, så packningen kan minimeras till mindre än hälften jämfört med förra gången.

Är ganska så nyligen hemkommen, ska kika vad som finns i kylskåpet och sen drömma mej bort lite på IKEA´s hemsida. Fast hörrni, nu kanske jag inte behöver drömma mej bort så väldigt länge till. Förhoppningsvis får jag springa där helg efter helg och inreda MIN lägenhet. Sen blir det nog att jag kryper upp i soffan med min älskade bok.  

Nu när jag skulle flytta över bilderna ifrån dagen till datorn märkte jag att kameran måste ha blivit kvar hos AC, fan oxå.. Aja, då får det bli en sväng förbi henne imorgon oxå för jag vill givetvis ha den i helgen.

Vi hörs mera imorgon, Nattinatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0