Thuseday 10/2-09

Halloj,

Hur mår ni idag? Jag mår helt okej.. Tog mej en sovmorgon i morse, gjorde mej i ordning och försökte slå en pling till en av personerna angånde projektet som är på G, utan lyckat resultat dock. Jag får försöka imorgon igen. Kom till jobbsökarkursen vid tjugo i ett så han hälla i mej en kopp kaffe innan vi började. Var väl ungefär som gårdagens besök. Hade en timmes teori  först och sen fick vi sitta i deras datorsal för att söka jobb. Hittade faktiskt runt omkring 10 intressanta jobb som jag skickat iväg min CV till idag.

Skickade iväg ett sms till Mamma och bjöd in mej själv på middag ikväll. Så nu har vi precis varit och handlat nere i centrum. Nu är hon nere i tvättis en sväng och sen blir det mat. Känns faktiskt lite konstigt att sitta hära vid hennes köksbord, det var så länge sen jag var här hemma. Sista månaderna så har det i princip bara varit Hej och Hejdå till varandra, pratat lite över telefon någon gång. Mitt rum har hon gjort om till en matsal, men annars är allting sej likt. Det känns väl okej, jag bor inte här längre. Jag sitter här helt utan förhoppningar eller förväntningar utan nu ska jag bara ta allting som det kommer så får vi se vad framtiden har att erbjuda på. Blir nog inte här allt för länge, tänkte titta på andra avenyn och sen röra på mej hemmåt.   

När vi var och handlade så sprang jag på bokavdelningen och där stog den. Boken jag länge tänkt läst men aldrig kommit mej för att köpa. Tusen strålande solar utav Khaled Hosseini som även skrivit Flyga Drake så nu kommer jag vara okontaktbar några dagar här framöver. Det passar perfekt till bussresan på fredag då jag åker till Daniel.


Dagens outfit;
Vit kofta - H&M
Svart linne - MQ
Ljusa slitna jeans - Wrangler
Skärp - JC
Svart skinnjacka - JC
Svarta skor - Scorett
Svart bag - H&M


Kommentarer
Postat av: Amanda

snygging där ;)

2009-02-10 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0