Godnatt på er..

Idag är nog en dag då jag kan irretera och störa mej på massor, men ibland får man ha såna dagar med. MEN, jag har verkligen fobi för gammal mat !!! Varför spara saker som gått ut för två månader sen? Det är bara äckligt och det skulle aldrig falla mej in och ta någonting gammalt och stoppa i mej. Ska det vara så svårt att läsa när saker går ut och sen slänga det i tid om man inte äter upp det? Och det där tjafset med att försöka frysa in all överbliven mat; MAN KAN INTE FRYSA IN ALL MAT ! Köp rätt mängd med mat om du inte gör av dej med allting. Nu är jag jätte grinig och irreterad, förlåt för det. Men jag är så sugen på någonting gott, men allting ligger i gamla plastpåsar och hur länge dom legat där har jag ingen aning om. Så vad vågar man ta och inte ta?  Och sen alla halvruttna jäkla  citroner som legat så i en veckas tid, tror någon på fullaste allvar att jag skulle ta en sån för att använda det till någonting jag ska äta sen? Nej usch... Någon dag här framöver blir det storstädning utav kylskåpet.

 
Ska alldeles strax hämta kissekatten som ligger i fotöljen, sätta på talboken Tusen strålande solar som jag fick utav gullet AC idag, krypa ner under täcket och ligga och lyssna innan jag ska sova. Köpte boken för ett tag sen, men jag har haft en förmåga att somna sista tiden så fort jag slår upp boken för att läsa så jag har bara kommit halvvägs kanske och det är samma visa hela tiden. Kanske funkar bättre med att höra den, i alla fall innan man ska lägga sej för sluta läsa helt tänker jag aldrig göra.



Imorgon hoppas jag på att få träffa Mr X under dagen och sen på kvällen blir det förhoppningsvis utgång på LINO om allting blir som planerat nu. Ska försöka ragga tag på något förkrök innan bara, men tänkte höra vad MR X hade för planer för i morgon kvällen när vi ses så får vi se om jag och Cissi kanske kan möta upp honom ifall han ska ut.    


pbdr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0