Ja, vad säger man? :)

Jag är på så himla gott humör. Jag mår toppen och allt vad som heter problem och beskymmer finns inte i närheten utav mej. Eller jo det gör det, men jag har blivit så mycket starkare bara dom senaste dagarna och det känns så fruktansvärt skönt att det inte knäcker sönder mej. Jag vet vilka jag har bakom min rygg, dom litar jag på till 110% och även om dom är få så är de inte det som har betydelse, utan det som betyder något är att dom finns där i vått och tort så som jag finns där för dom. Det handlar nog väldigt mycket om inställningen till problemen oxå, och jag har gett mej fan på att inte tryckas ner mot marken igen, utan nu är det nya tag och jag har en framtid att se upp till. Självklart kommer det komma motgångar på vägen, men som jag sa, det handlar nog väldigt mycket om inställningen och att man får sortera bort det man faktiskt inte kan göra någonting åt. Och jag har lärt mej att det är absolut inget fel med att be om hjälp, det är snarare en styrka och ett mod som jag önskar alla människor hade.

Kvällen har varit tokmysig. Jag tittade på melodifestivalen som jag skrev tidigare att jag skulle göra med M & F. Petra är ju som hon är som programledare, men jag var äkta imponerad av dom två finalisterna ikväll. Molly kanske inte har någon melodifestival låt, men med hennes röst och vackra utstrålning var hon helt klart en värdig vinnare ikväll. Och dom tre gosarna EMD, wow.. Vilken låt, vilken scenteknik dom hade. I första framträdandet tyckte jag mej se att Danny var lite smånervös vissa stunder, men förutom det var det ett toppen nummer och dom är ju på tok för snygga för att vara hetro. haha. Den är i alla fall en låt som kommer köras varm i högtalarna på krogen och det är ingenting jag ser som fy skam. Och även dom var värdiga vinnare. Sms:at fram och tillbaka med Mr x under kvällen som varit oxå, jag kan inte göra annat än dra på smilegroparna. Du är bara för go gubben. :)

Nu ligger barnen och sover, Maria och Fredrik har precis gott och lagt sej. Och det kanske även jag borde göra. Vad var det jag sa? Komma i säng i tid när det är tidiga morgonar dagen efter. ehmf.. Nu skyller jag på att det är lördag ikväll. Jag tog mej ingen tuplur idag så lär nog sussa gott på kudden sen. Imorgon är det bad först ut som gäller dock ska jag inte vara med utan jag sitter och håller först i Linus när Linn badar och sen tvärtom.  



Nu säger jag godnatt och hoppas på strålande solsken när jag vaknar imorgon.


There was something in your eyes,
that I haven't seen before.

Kommentarer
Postat av: sofie

aaaw :)

2009-02-21 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0