Myyys

Oj vad trött jag känner mej. Dom här tidiga morgona tar död på mej. Men det är bara att vänja mej. Jag måste bara lära mej att lägga mej i tid på kvällen nu när jag börjat gå upp tidigt. Suck, jag blir så trött på mej själv ibland. hahaha hopplös är vad jag är.

Träffade upp fina Sofie och tog först en runda på byn, kikade efter lite kläder på JC, Dressmann, Åhlens osv. Det bara kliar i fingrarna på mej att få köpa upp en sommargarderob just nu. Hittat så fina och klockrena saker inför våren och sommaren. Var förbi Ida på hennes jobb och sa hej innan vi bestämde oss för att ta en fika. Var så härligt att se henne efter 3 års tid nu. Vi båda har förändrats väldigt mycket, men bara på ett posetivt sätt för oss båda. Tog en latte och en pastasallad, medans hon nöjde sej med en kaffe. Skitunge var på tok för bakis för att vara med på en ansikts bild enligt sej själv så vi får ta det på tisdag när hon kommer till Stockholm för att gå på konsert med sin lillebror. Tänkte passa på att möta upp henne på centralen och säga hej då.

Promenerade hem i det härliga solskenet med sällskap av Mr X i telefon. Tyvärr är det fortfarande svinkallt ute så det ända som fattas nu är lite plus grader så är allting toppen. Väl hemma möttes jag av yttligare mer fika och Linn. Kändes lite små konstigt att åka till Enköping utan att träffa Linn från första början. Vi har busat och gosat lite. Nu ligger hon och kollar på film och jag ligger ovanpå sängen. Funderar på om jag ska sova tjugo minuter eller om jag ska gå ut i vardagsrummet och titta på film med henne, men då finns det en stor risk att jag somnar där.

Ikväll är det återigen dags för melodifestivalen. Har inte så stora förhoppningar på skiten längre utan kollar mest på det för sakens skull. Tyvärr får man nog lära sej att programledaren är som hon är, men jag önskar det blir några bra framträdande ikväll.

Eftersom jag glömde köpa nya batterier till kameran fick Sofie stå för fotograferandet idag. 
 
Dagens outfit;
Körde på gårdagens klädsel förutom det svarta linnet,
istället tog jag ett turkost linne.

Kofta - Jack&Jones
Linne - H&M
Jeans - Levis

Blev även grön militär jacka med vita höga nike skor.

Vi hörs senare,
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0