Vaniljbullar.

Oj, vaknade inte förens vid halv fyra idag. Alltså blev det närmare 11 timmars sömn å gud så underbart det var. Ja vaknade några gånger under morgonen då mormor diskade å höll på lite, men somnade om lika fort igen. För första gången på väldigt länge kände jag mej verkligen utvilad när jag klev upp. Låg å fantiserade mej bort lite innan jag orkade ta mej upp på ritkigt ur sängen i morse, tänk om inte vissa drömmar ändå kunde slå in.

Som jag sa hade jag lite att fixa under dagen så jag tog i tur med det när jag precis vaknat, nu är allting klart så det är bara ha med sej imorgon när jag ska till arbetsförmedlingen. Efter kilade jag ner till affären å handlade lite saker som fattades hemma för att slänga ihop en bulldeg. Mormor slängde ihop middag bestående av Lax med räkor å potatis, var verkligen supergott. Nu tänkte jag hoppa in i duschen så jag slipper det imorgon eftersom jag kommer vara tvungen att pallra mej upp redan vid kvart över sju så att jag kommer i tid, å morgonen är ju inte min bästa tidpunkt på dygnet. Vad kvällens planer blir vet jag inte riktigt. Jag behöver nog den här kvällen för mej själv oxå, men vem vet.. Det kanske dyker upp nått spännande jag bara inte kan tacka nej till.







Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN vilken fin bild :o

(den där du sitter)

2009-02-12 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0