Vad gör man en tisdags kväll?

Sådär, efter att ätit middag med mormor ikväll började jag må jag lite bättre så jag åkte iväg till AC ikväll för att söka lite jobb tillsammans och umgås. För visst är det roligare att sitta tillsammans och söka jobb istället för själv. För mej funkar det alldeles utmärkt bra och jag jobbar nästan bättre då. Kan ge varadra lite tips och råd på vägen ifall man fastnar. Fick iväg mitt CV till 6 intressanta jobb och sen fick jag ett mail under kvällen att jag är välkommen på en interljuv den 6 mars hos ett företag. Måste väl erkänna att jag börjar tappa suget att skicka in mitt CV till diverse jobb utan något resultat, men det gäller bara att hålla humöret uppe för tidsnog kommer det nog. Tyvärr är det ju inte helt lätt att få någonting inom detaljhandeln som jag söker just nu eftersom lågkonjekturen ser ut som den gör. Fast jag kan ju inte påstå att det är lättare att få något annat jobb heller för den delen. but hey, jag ger inte upp.. Det är bara kämpa vidare.

Tog ett breake och tittade på andra avenyn mitt i jobbsökandet, men jag måste säga att jag börjat lessna lite på det. Jag har inte missat ett ända avsnitt hittils utan suttit fastklisstrad framför tv:n. Men nu tycker jag det är samma visa hela tiden. Men det är väl så det blir med en evighets serie? Tråkigt, för jag älskade det verkligen. Nu får det hända någonting nytt som drar till sej min uppmärkssamhet igen. haha

Ska snart packa ihop datorn och säga hejdå till AC för att åka till en vän och sova där. Är ledig imorgon så det passar perfekt att åka dit ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0