Ibland ska man ha tur !

Vissa dagar känns det som om att dygnets alla 24 timmar inte räcker till. I vanlig ordning sitter jag uppe nu å är hur pigg som helst. Även fast jag var uppe relativt tidigt i morse har tröttheten inte kommit till mej ännu. Gjorde precis i ordning nudlar med sås å curry som ja slängde i mej fortare än kvickt. För det räckte ju inte med semlan å en bit kolakaka när jag kom hem ikväll. haha, ja det är ju bra att matlusten kommit tillbaka för att stanna. Träningen har satt sina spår från tidigare idag så nästa gång ska ja se till att stoppa i mej ordentligt med mat innan. Träningsvärken börjar sakta mej säkert börja krypa sej framåt. Jag kommer ju dö imorgon. Får se om jag tittar förbi en sväng på gymet efter arbetsförmedlingen imorgon. Det var verkligen super skönt att springa där på bandet å lyfta lite skrot. Jag är taggad till tusen nu!

Jag saknar Daniel så mycket. Vi sitter å pratar på msn just nu, om allt å ingenting. Det är så skönt. Där har jag verkligen hittat en vän för livet känns det som. Han berättade om en tidigare upplevelse i livet, å vissa grejor av det han sa kände jag verkligen igen mej i. Det är så lätt att dra på sej en fasad å hoppas på att ingen ser igenom den. Men sen finns det dom där människorna, som faktiskt inte nöjer sej med en vitlögn utan tar sej tid för att försöka se igenom det där. Jag tror många lätt kan ta honom för lite kall å kylig, men bakom allting de där hittar ni en kille med ett hjärta av guld. För det finns så mycket klokt å intressant som man verkligen borde ta lärdom utav som kommer ut ifrån den munnen. Jag är så tacksam för att jag fått chansen att lära känna dej gubben :)
  


Var föresten förbi 3 butiken tidigare idag, så dom skulle höra av sej imorgon per telefon. Men det verkar som om att jag får ett helt ny dator, fast med funktioner som dom sa att den här datorn hade.




Vuxna delen av ryska posten; kyssa, runka, sug eller knull? knack knack.. Fyfan så jäkla klockrent! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0