090115


Känns ännu lite bättre nu. Bara lite snorrig, huvudvärk å tjock i halsen som gäller idag. Men det tänker inte stoppa mej för att bege mej ut för nu har jag lessnat på att ligga här hemma utan att göra ett skit. Ska möta upp Sanna efter att hon slutat skolan vid kvart över två.

Var nästan som om man hade blivit överkörd av en lastbil när klockan slog 11 idag, ville bara dra täcket över huvudet igen å ligga där några timmar till. Men icke sa nicke, nu ska det bli ändring på mina sovrutiner. Så det var bara att pallra sej upp hur död jag än känner mej.

Att gå hemma några dagar har satt sina spår, ska ta en lång varm dusch. Rakhyveln får göra sitt, känns lite som en uteliggare med äckligt hår å långt skägg. Haha, där har ni mej idag. But hey, en mirakel dusch kan göra mycket å snart är jag människa igen.  

Dagens frukost/lunch får bli en paj ifrån frysen innan jag ska dra.


Dagens outfit;

Linne - JC
Kofta - JC
Chinos -
Stuk
Palestinasjal - Punktshop
Skinnjacka - JC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0