Baaaaad

Kaffe kan göra undervärk ibland verkligen. Var på bad huset tidigare idag så barnen fick leka av sej. Först ut var det frökens tur att plaska runt så medans satt jag uppe med Linus.  För varje helg som jag är med honom tar jag honom bara mer å mer till mej, det är så fridfullt att ha honom i knät å bara känna hans närhet när han leker med sina fötter. Sen var det hans tur att bada, lite coolt att se småbebisarna bada där med föräldrarna, hur dom dyker å gör olika övningar.

Nu har vi precis stoppat magarna fulla med fika. Linn sitter framför mej å bygger pussel medans Maria står vid diskbänken å donar. Så mysigt att vara tillsammans även om alla håller på med sitt. Tänkte börja plocka ihop alla grejor nu å packa väskan igen. Tar tåget hem vid 19:13 ikväll.




Kommentarer
Postat av: Amanda

åhh jag vill också bada!<3

2009-01-25 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0