Back on track!

All oro jag haft i en veckas tid nu har varit helt i onödan. Allting gick finfint å jag var hur frisk som helst. Det finns inge värre än att gå å noja upp sej för saker å förvänta sej det värsta. Men ibland kan man inte göra mycket åt det. Men nu är all ångest borta, det var som om en stor sten föll ifrån mitt hjärta å mage. Så skönt!

Efter sprang jag förbi H&M å la beslag på kavajen som jag ska ha på fredag. Solade även solarium så nu är jag röd som en tomat i facet för jag somnade nämligen. hahah

Har i stortsett packat färdigt allting nu, ska bara lägga ner lite små saker ikväll å imorgon. Tänkte slänga ihop en pasta sallad som jag kan ha på den långa bussfärden imorgon.

Skulle kunna somna sittandes över datorn nu, så när allting är klart får det bli sängen!

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0