Back to STHLM

Så sitter man åter igen på tåget. Fast nu bär det utav hem. Det har varit en mysig helg. Skönt att ladda upp batterina lite inför veckan som kommer. Enköping är okej korta perioder, så det ska bli skönt att få komma hem till mitt nu. Trots att det bara är en sträcka på 40 min med tåg så är det en otrolig skillnad. Stan eller vi kanske ska kalla det torget istället går man runt på fem minuter. Jaa, kommer man ifrån Sthlm så är det ingen höjdare.

Sannah skulle ha mött upp mej på centralen så vi kunde ta en fika. Tyvärr sjukade stackarn ner sej. Så det blir att åka hem till mormor på direkten. Kan iofs vara ganska skönt nu i efterhand, ska försöka lägga mej någelunda tidigt för jag är så sjukt seg.  

Haha, det känns faktiskt lite små töntigt att sitta uppe med datorn på tåget. Praktiskt, ja.. Men ja vettesjutton om ja riktigt gillar det här. Jag har aldrig förstått mej på personer som sätter sej på ett café med en laptop faktiskt. Men tiden går ju frammåt det är bara att gilla läget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0