Bio + annat


Godmogon,

Mår som man förtjänar dagen efter. haha! Åkte in till stan igår kväll för att möta upp Sanna igen å även Amanda för bio time, filmvalet blev Allt Flyter och var väl en helt okej film. Trodde den skulle vara bättre än vad det var, men helt okej.
Eftersom lite av filmen handlade om Berlin blev det lätt att tankarna far iväg till tidigare minnen i livet, känns även som om jag drömt om Berlin och den tiden av mitt liv i natt. haha..

Efter filmen gjorde vi sällskap till slussen och tog bussen hem, Jag hamnade på Eddy´s en sväng för att säga hej till älskade Cissi. Träffade även på Atha där så vi stod å tjattrade lite, skulle höras mera senare idag för att se om han hade något jobb. Efter några cider å lite shots var det dags att rulla hemmåt där det avslutades med vin framför datorn.

Ska träffa Lina senare ikväll på en fika vid 19 tiden. Innan dess ska jag inte göra ett piss, förutom att ligga i soffan med datorn å bara slappa. Varit ute å ränt en heldel sista tiden så det behövs. Ska dock iofs pallra mej ned till centrum bara för att köpa cigg.


huvudvärk.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0