Cecilia Loopez, du är min styrka hjärtat!


Det har inte riktigt gått som jag tänkt mej angånde godiset, skulle ju försöka sluta stoppa i mej massa skit så mitt ansikte kunde bli bra igen. Men inte då, smält i mej en hel påse godis framför datorn på mindre än 1 timme nu. Fy skäms mej. Nu måste jag skärpa mej.. Ska börja sola solarium nästa vecka så det kommer hjälpa det hela lite oxå.

Petat i mej tabletterna jag fick av tandläkaren nu, tre st i tio dagar. Tycker jag blir jätte konstig utav dom å mår inte alls någe bra. Men får ge det några dagar för att sen se hur jag mår. Skulle även skölja munnen med nån riktig äcklig smörja tre gånger om dagen dessutom, men det går bara inte. Det smakar SÅ äckligt. Så får bli morgon å kväll jag tar det där skiten.

Åkte över till Cissi en sväng efter maten. Var så skönt att få tillbringa lite tid med älsklingen. Hon hade städnoja så där städades det förfullt medans jag låg i sängen å kollade på. Haha, men jag orkade verkligen inte idag när jag mår såhär.
Ska träffas på söndag igen för att åka iväg till något shopping center å kika lite. wehej!



Ska strax lägga mej nu för imorgon ska ja på anställninsinterljuv, blev uppringd av ett jobb idag. Nu är det bara hålla tummarna så får vi se vad som händer imorgon.

Nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0