Enköping nästa !


Såå, klev på tåget för en stund sen å lämnat Stockholms central bokom ryggen på mej nu. Allt bara susar förbi mej genom fönstret på högra sidan å känslan att få åka bort över helgen känns enorm. Är tyvärr ett gammalt tåg så illamåendet börjar krypa sej fram lite. Boken får vänta tills ikväll när det är sovdags. Hann iallafall köpa en latte innan avgång så jag hoppas jag piggnar till nu, hehe!

Morgon var en aning stressig, försov mej tyvärr så det var bara att stressa in i det sista. Han iallafall ringa ett av jobben jag sökte igår, men inget svar så får testa i eftermiddag eller på måndag igen. Slängde i mej en snabb lunchfrukost hos mormor i innan det var dags att springa till bussen.  

Vad helgen kommer erbjuda vet jag inte ännu. Det ska bara bli skönt att få komma bort. Få leka massor med lillsnuttan å umgås med Fredrik & Maria. Hoppas även jag hinner säga hej till Sofie någon av dagarna.

Vi hörs under helgen!
Ha det fint allihopa.



Dagens outfit;
Turkos t-shirt - H&M
Svart kofta - H&M
Sjal - Bertoni
Levis Jeans - Levis Store
Skinnjacka - JC
Skor - Scorett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0