Fan oxå.

Låg å pratade med kära Sanna en hel del om både dittan å dattan inatt innan vi skulle sova, sen kom vi in på de förbjudna ämnet. Det var som att få en big käft smäll genom att inse vissa saker. Saker man förträngt å inte låtsas om. Jag har skjutit upp det alldeles för länge så nu måste ja ta tag i det. Just nu försöker ja bara stänga av å tänka att det inte är en sån big deal. Att det inte är något farligt. Men jävlar vilken ångest. Jaja, i dagsläget går det inte att göra så mycket. Utan nu ska jag bara ta mej i kragen å göra det som måste göras, sen är det bara vänta å se.  

Jag älskar dej Sanna!

Vaknade ganska nygligen. Ska klä på mej å åka hem tänkte ja. Ta en dusch å stoppa lite käk i magen så får vi se vad den här dagen har att erbjuda. Vill nog bara gömma mej i en bok som de känns nu. Morgon dagen blir nog bättre när jag får lite distans till saker & ting. 


Le å se glad ut 

Kommentarer
Postat av: sannis

Älskar dig också! Nu börjar nya livet för oss båda!Det ska bli fan så mycket bättre än innan! Vi förtjänar det bästa . slut

2009-01-22 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0