Fin-fika med Sandra!


Möte upp Sandra i slussen för att vi sen skulle göra sällskap till centralen där vi satte oss på fiket högst uppe på åhléns..  Hade mycket att prata om så tiden bara rullade iväg. Så skönt att träffa henne å bli uppdaterade om varandras senaste nytt, haha ! Känns som om att vi kommit varandra mycket närmare dom senaste månaderna å för mej betyder det verkligen allt. Eftersom kontakten inte är så bra med min familj så är hon så mycket mera än bara en kusin, få ha henne vid min sida, dela tankarna med å se upp till! Jag älskar dej Sandra!






Precis kommit hem till Sanna nu. Fått höra senaste skvallret ifrån kryssningen hon var på. Så nu sitter vi bara å slö kollar lite på tv å pratar skit. Blir nog inte så långvarig här ikväll eftersom det är tandläkaren som gäller för mej imorgon. Dom ringde så fick tiden ombokad till klockan 10.00 istället, Så där rök min sovmorgon.. blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0