Fredag..



Brr, det är verkligen svinkallt ute idag. Tror nästan det är 4-5 minus grader ute nu och man känner verkligen hur ont det gör i kinderna när man går utomhus. uscha mej.. Sitter med varm chocklad och grädde, mums !

Precis hemkommen ifrån Farsta centrum. Sanna & jag åkte dit i hopp om att shoppa lite på den sista rean. Hittade två jättefina koftor som jag köpte. Var även förbi mitt gamla jobb å sa hej. Kändes lite konstigt, jag saknar verkligen allt på den tiden. Blev alldeles jätteledsen när jag gick runt där, jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu för att få ett jobb. Går in dagligen på ams hemsida för att söka alla jobb som kommer in, men problemet är ju att det knappt är några som kommer in. Jag känner mej så maktlös för jag vill så gärna ha ett jobb.

Har inga direkta planer för kvällen. Kanske bara stannar hemma med ett glas vin, eller så blir det nått skoj på stan som gäller. Vi får se..

Ska gosa lite med kissekatten framför tv:n nu tänkte jag.


Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0