Godnatt

Möte upp en kompis vid skrapan för att sen gemensamt bege oss hem till honom. Satt å drack lite vin, snackade skit å kollade på film. Med tanke på att jag inte ätit något under hela dagen blev jag ganska så rund om fötterna å det var dags för mej att vingla hem. Väl hemma lagade jag spaghetti m. köttfärssås å käkade 3 stora portioner. Bästa maten ever är nog fylle k'äk. Mormor var inte glad må ja säga när jag kom hem, sa inte ens godnatt ikväll. Men ska ja vara ärlig orkar ja inte bry mej om det för sekunden, har varit på dåligt humör hela dagen så allt hennes tjat har fått mej galen.  Nu är det dagsför mej att sova så jag är pigg imorgon. Ska iväg vid 3 tiden så jag får sova ut några timmar. Får se om jag skulle träffa AC imorgon eftermiddag när jag är klar oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0