Helt ointressant egentligen.

Tur som jag hade fanns det mat kvar, så det var bara att värma å äta. Till efterrätt smällde ja i mej en stor bit nötkolakaka, tyckte jag förtjänade det efter dagen.

Som jag tidigare sa har det kommit in en hel del nya jobb, så under kvällen har jag skickat iväg min CV till alla jobben så nu hoppas jag verkligen att det går vägen någonstans. Blir det krogen får jag ta det så länge å söka annat under tiden.

Myskläderna är på å jag tänkte bädda ner mej i sängen å ta fram boken. Pratade med bästaste kusin alldeles nyss, å hon förstår i alla lägen vad det än gäller. Bättre att skratta åt skiten än å gråta. Vi bestämde iallafall att vi skulle ses på tisdag å ta en fika eller nått. :)


Jag bjuder på den, lite självdistans måste man ändå ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0